Meie sooviks on pakkuda nauditavat puhkust pere ja sõpradega või lõõgastavat pausi ärireisil.
Et ennast mõnusalt tunda ja hästi puhata, palume tutvuda alljärgneva spaa hea tavaga.
- Spaahoolitsustele tulles soovitame eelnevalt käia duši all, külastada veekeskust või saunu – nii toimivad hoolitsused ja massaažid Teie kehale ja nahale efektiivsemalt.
- Tulge hoolitsusele 5 -10 minutit enne selle algust, et saaksite häälestada end eelseisvaks elamuseks.
- Juhul kui jääte hoolitsusele hiljaks, ei pikendata austusest teiste külastajate vastu teenuse aega. Seejuures ei tagastata ka tasu osutamata jäänud teenuse eest ega osa sellest.
- Teadke, et hoolitsus tühistatakse automaatselt, kui olete hilinenud 15 minutit.
- Arvestame hoolitsuse ajal igati Teie mugavuse ja privaatsusega. Spaa administraatorid on valmis vastama kõikidele küsimustele, mis puudutavad hoolitsuse ajal soovitatavat riietust.
- Kui te soovite ette tellitud hoolitsust tühistada, muuta vms, palume võtta ühendust spaa administraatoriga telefonil 326 0015.
- Teadke, et vahetult pärast juuste värvimist või keemilist töötlust ei ole spaa, veekeskuse ja saunade kasutamine soovitav.
- Pidage lugu teiste külaliste soovist puhata ja spaakeskuses lõõgastuda, seepärast palume välja lülitada mobiiltelefon.
- Spaateenindaja teavitab Teid enne hoolitsust, milliseid tooteid ta kasutab ja milline on antud hoolitsuse mõju.
- Teavitage enne hoolitsuse algust spaateenindajat, kui teil on terviseprobleeme (nt kroonilised haigused, allergiad) või tervislik seisund (nt beebiootel) mida meil oleks vajalik teada.
- Teadke, et Teile pakutakse professionaalseid spaateenuseid ja spaahoolitsusi.
- Teadke, et spaas räägitakse vaikselt.
- Arvestage teiste spaakülastajatega viibides spaa üldkasutatavates ruumides.
- Külastades spaad koos lastega, teadke, et spaa hea tava nõuded kehtivad ka lastele
- Ärge saabuge hoolitsusele joobeseisundis! Teenindajal on õigus sel juhul loobuda Teie teenindamisest ning eelnevalt broneeritud ja tasutud teenus tühistada raha tagastamata.
- Lõõgastuge pärast hoolitsust, kuid teadke, et sama ruum tuleb ette valmistada teist järgnevale kliendile, seega tuleb ruumist lahkuda mõistliku aja piires.
- Lähtudes oma kogemusest ja rahulolust, võite jätta tänuraha spaa vastuvõtuletti Teie teenindaja nimelisse ümbrikusse.
- Edastage ausat tagasisidet spaakogemuse kohta spaateenindajale, administraatorile ja spaajuhile.